Afbeelding uitleg

Online administratie

Indien je een abonnement afsluit om te boeken, heb je de keuze uit diverse mogelijkheden. Daarnaast geven we cursussen over het gebruik van de software, zodat je goed van start kunt gaan.

Online Facturatie

Eigen beheer over je klant gegevens en vrije inrichting van je artikel bestand. Online factureren met eigen layout en logo op de factuur. De facturen worden elektronisch verzonden naar je afnemers en staan daarna direct in jouw administratie. Gebruikersgemak ten top.

Digitalisering

Met de scanfunctionaliteit stuur je als klant eenvoudig je facturen of bonnetjes digitaal naar ons toe ter verwerking in de administratie. Met de gratis Basecone App kun je zelfs bij een benzinestation of in een restaurant met je telefoon direct een foto maken en uploaden. Dus geen bonnetje raakt meer kwijt! Alle documenten worden bewaard in een online archief. Actueler kan haast niet meer.

 

Online rapportages

Volg heel eenvoudig de voortgang van jouw onderneming. Grafische presentaties over omzet ontwikkeling per maand, vergeleken met voorgaande jaren. Actuele cijfers versus jouw prognoses. Cijfermatige onderbouwing van jouw resultaat met de mogelijkheid door te klikken naar je eigen administratie. En indien gewenst op maat gemaakte informatie.

Online lonen

Als werkgever heb je online de beschikking over de personeelsgegevens die je nodig hebt. Loonstroken, aangiften en de mogelijkheid een digitaal dossier op te bouwen met bijvoorbeeld arbeidsovereenkomsten. Verzuim kun je eenvoudig registreren en hierdoor tijdig actie ondernemen als dit door de Wet Poortwachter vereist is. Medewerkers kunnen een eigen omgeving krijgen zodat ze via hun mobiel of tablet zelf hun jaaropgave bekijken of verlof aanvragen.

Digitaal factureren en scannen

Je maakt zelf jouw digitale verkoopfacturen. Je scant al jouw inkoopfacturen en overige bonnen naar je eigen digitale ordner. DWO verzorgt de rest, van bankmutaties tot btw aangiften. Daarnaast heb je altijd inzicht in jouw administratie via rapportages en grafische overzichten.

Klantenportal

Veel van onze mogelijkheden komen samen in onze klantenportal. Elke klant krijgt een eigen inlog en wachtwoord en kan op zijn/haar portal alle gewenste informatie digitaal terug vinden. Ook worden belasting aangiften en verplichte rapportages naar de Kamer van Koophandel via onze portal eenvoudig verstuurd naar de betreffende instanties. Het gemak van "alles in 1" !